Advertisement

ברק בכר מכבי חיפה / Tf0eh89zq08tvm / המאמן ברק בכר, חברי הצוות המקצועי והשחקנים הגיעו לכניסה על כתפי האוהדים, שמהר מאוד גילו על מקום החגיגה וגרמו לעומסים כבדים במרכז הכרמל.

ברק בכר מכבי חיפה / Tf0eh89zq08tvm / המאמן ברק בכר, חברי הצוות המקצועי והשחקנים הגיעו לכניסה על כתפי האוהדים, שמהר מאוד גילו על מקום החגיגה וגרמו לעומסים כבדים במרכז הכרמל.. למי שלא מכיר, השיר נפתח בשורות: יענקל'ה שחר ומקורביו מתהלבים מאוד מההצלחה וצורת האימון של בכר, שדוגל בדרך של קידום שחקנים צעירים. הם החמיצו וגם לנו היו הזדמנויות להכריע. שד' פל ים 15 קרית ממשלה. מידע על כל הסניפים של מכבי דנט, רשת מרפאות השיניים המובילה בישראל של מכבי שירותי בריאות.

הגבנו טוב אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו והשבוע המאכזב. השחקנים נתנו את הלב עבור מכבי חיפה וזה דבר חשוב. לראשונה מאז שנת 2011 הפכה קבוצת מכבי חיפה לאלופת המדינה, זאת לאחר שהביסה אתמול (א') את הפועל באר שבע בפלייאוף ליגת העל. מאמנה לשעבר של מכבי חיפה בראיון לתקשורת האוסטרלית לקראת המפגש מול התרנגולים. האם ברק בכר מצא את השיטה וההרכב?

×'רק ×'כר ויקיפ×
×'רק ×'כר ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
יענקל'ה שחר ומקורביו מתהלבים מאוד מההצלחה וצורת האימון של בכר, שדוגל בדרך של קידום שחקנים צעירים. שד' פל ים 15 קרית ממשלה. המשחק מורט העצבים, שתם בתוצאה 3:2, הפך בסיומו לחגיגה חסרת תקדים על המגרש ומחוצה לו, וללא ספק הצליח לרגש עד דמעות את רבבות האוהדים. אחרי ארבע שנים ושלוש אליפויות: שחקני מכבי חיפה חגגו הלילה (בין ראשון לשני) במקום קטן בשדרות מוריה בעיר, עד השעות הקטנות. כשעה אחרי שריקת הסיום ולאחר ההנפה החגיגית, ברק בכר התפנה כדי לסכם את הזכייה. הירוקים יטוסו ללונדון ביום שלישי. ברק בכר הוא זה מקום מיוחד עבורי:

הוביל את עירוני קריית שמונה לזכיה בגביע המדינה בכדורגל ואת הפועל באר שבע לזכייה בשלוש אליפויות.

אלפי האוהדים סיפקו תצוגת עידוד ירוקה מרהיבה שלא נראתה במגרשי הכדורגל בארץ כבר מספר שנים. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. הבעלים, שחיכה עשור לתואר האליפות, צפוי להציע לבכר חוזה לשנתיים נוספות, לאחר שהמאמן, שעשה השנה לא מעט ויתורים כספיים על מנת להגיע לכרמל. הוביל את עירוני קריית שמונה לזכיה בגביע המדינה בכדורגל ואת הפועל באר שבע לזכייה בשלוש אליפויות. היום נעשה משהו בלתי נשכח, שישאיר זיכרון של שמחה מבורך. אחרי ארבע שנים ושלוש אליפויות: המשחק מורט העצבים, שתם בתוצאה 3:2, הפך בסיומו לחגיגה חסרת תקדים על המגרש ומחוצה לו, וללא ספק הצליח לרגש עד דמעות את רבבות האוהדים. היכנסו לאתר מכבידנט והזמינו תור ללא סיסמה. הגבנו טוב אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו והשבוע המאכזב. אדריכל האליפות של מכבי חיפה, המאמן ברק בכר, אמור בשבוע הקרוב להיפגש עם נשיא המועדון, יעקב שחר, על מנת לדון על המשך ההתקשרות בין הצדדים. ברק בכר מתלבט בין רוקאביצה לדוניויגאל גולדשטיין | 19:27. הגיע לנו לנצח, אבל נלחצנו ברגע. ברק בכר הוא זה מקום מיוחד עבורי:

הם החמיצו וגם לנו היו הזדמנויות להכריע. מאמנה לשעבר של מכבי חיפה בראיון לתקשורת האוסטרלית לקראת המפגש מול התרנגולים. למי שלא מכיר, השיר נפתח בשורות: אחרי תיקו כזה צריך לחייך ולהרים את השחקנים. היום נעשה משהו בלתי נשכח, שישאיר זיכרון של שמחה מבורך.

חיפש×
חיפש×" ×'רק למ×" מכ×'×™ חיפ×" ×'חר×" ×'×'כר ספורט 5 from www.sport5.co.il
למי שלא מכיר, השיר נפתח בשורות: ברק בכר אל תגיע אל תגיע כי בתכלס לא מגיע לבלבול שייפטרו אותו(לא אוהב. בחר אילת אשדוד אשקלון באר שבע בני ברק בת ים גבעת שמואל גבעתיים הוד השרון הרצליה חדרה חולון חיפה טבריה יהוד יקנעם ירושלים כפר ורדים כפר סבא כרמיאל מודיעין מעלות תרשיחא נהריה נתניה סביון עפולה פתח תקווה צפת קרית אונו קרית ביאליק קרית גת קרית מוצקין קרית שמונה ראש העין ראשון לציון רחובות רמלה רמת גן רעננה תל אביב. ברק בכר התפטר מהפועל באר שבע. אחרי תיקו כזה צריך לחייך ולהרים את השחקנים. אדריכל האליפות של מכבי חיפה, המאמן ברק בכר, אמור בשבוע הקרוב להיפגש עם נשיא המועדון, יעקב שחר, על מנת לדון על המשך ההתקשרות בין הצדדים. כשעה אחרי שריקת הסיום ולאחר ההנפה החגיגית, ברק בכר התפנה כדי לסכם את הזכייה. ברק בכר מונה למאמן מכבי חיפה.

פרד רוטן, מאמן מכבי חיפה, סיכם:

מסיבת עיתונאים לקראת מכבי חיפה. רוני לוי ורן בן שמעון נחשבים אמנם למועמדים המובילים לתפקיד מאמן מכבי חיפה בעונה הבאה, אבל ההצלחה הגדולה של ברק בכר בעירוני קריית שמונה גורמת לראשי הירוקים לחשוב גם עליו. הבעלים, שחיכה עשור לתואר האליפות, צפוי להציע לבכר חוזה לשנתיים נוספות, לאחר שהמאמן, שעשה השנה לא מעט ויתורים כספיים על מנת להגיע לכרמל. למי שלא מכיר, השיר נפתח בשורות: בחר אילת אשדוד אשקלון באר שבע בני ברק בת ים גבעת שמואל גבעתיים הוד השרון הרצליה חדרה חולון חיפה טבריה יהוד יקנעם ירושלים כפר ורדים כפר סבא כרמיאל מודיעין מעלות תרשיחא נהריה נתניה סביון עפולה פתח תקווה צפת קרית אונו קרית ביאליק קרית גת קרית מוצקין קרית שמונה ראש העין ראשון לציון רחובות רמלה רמת גן רעננה תל אביב. בכר נולד במושב צרופה לאב יליד טורקיה ולאם ילידת ישראל, והוא אחיינו של רחבעם זאבי. השחקנים נתנו את הלב עבור מכבי חיפה וזה דבר חשוב. לראשונה מאז שנת 2011 הפכה קבוצת מכבי חיפה לאלופת המדינה, זאת לאחר שהביסה אתמול (א') את הפועל באר שבע בפלייאוף ליגת העל. ביום ראשון יש לנו משחק שאנחנו צריכים לנצח בו ולהיות אלופים, היינו חותמים על זה בתחילת השנה. האם ברק בכר מצא את השיטה וההרכב? מרכז חורב, חורב 15, חיפה. פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה (יובל שפונגין, 90'), קרלוס גארסיה, איתן טיבי, אבי ריקן, גל אלברמן, דור פרץ, ניקולה מיטרוביץ' (עדן בן בסט, 80'), גילי ורמוט, טל בן חיים (ברק יצחקי, 70') וערן זהבי. אחרי עשור ועם ברק בכר בעונתו הראשונה כמאמן הקבוצה זכתה מכבי חיפה באליפות שהוכרעה רק במחזור הנעילה.

הם החמיצו וגם לנו היו הזדמנויות להכריע. אלפי האוהדים סיפקו תצוגת עידוד ירוקה מרהיבה שלא נראתה במגרשי הכדורגל בארץ כבר מספר שנים. ברק בכר הוא הסיכוי הטוב ביותר שלה לנצח את מכבי תאמכבי חיפה יודעת: למי שלא מכיר, השיר נפתח בשורות: חיפה אלופה עם ארבע נקודות יותר ממכבי.

מ×
מ×" צריך לקרות ×›×"×™ ש×'רק ×'כר יצליח כמאמן מכ×'×™ חיפ×" כלכליסט from images1.calcalist.co.il
הגיע לנו לנצח, אבל נלחצנו ברגע. הוא לא קיים במכבי חיפה. ברק בכר מתלבט בין רוקאביצה לדוניויגאל גולדשטיין | 19:27. המאמן ברק בכר, שהוביל את הפועל באר שבע לשלוש אליפויות רצופות, הגיע בקיץ 2020 לסמי עופר כדי להחזיר את האליפות לכרמל. הגבנו טוב אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו והשבוע המאכזב. ברק בכר הוא הסיכוי הטוב ביותר שלה לנצח את מכבי תאמכבי חיפה יודעת: הוביל את עירוני קריית שמונה לזכיה בגביע המדינה בכדורגל ואת הפועל באר שבע לזכייה בשלוש אליפויות. היום נעשה משהו בלתי נשכח, שישאיר זיכרון של שמחה מבורך.

הגבנו טוב אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו והשבוע המאכזב.

היכנסו לאתר מכבידנט והזמינו תור ללא סיסמה. לראשונה מאז שנת 2011 הפכה קבוצת מכבי חיפה לאלופת המדינה, זאת לאחר שהביסה אתמול (א') את הפועל באר שבע בפלייאוף ליגת העל. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. אחרי עשור ועם ברק בכר בעונתו הראשונה כמאמן הקבוצה זכתה מכבי חיפה באליפות שהוכרעה רק במחזור הנעילה. המאמן ברק בכר, שהוביל את הפועל באר שבע לשלוש אליפויות רצופות, הגיע בקיץ 2020 לסמי עופר כדי להחזיר את האליפות לכרמל. ברק בכר התפטר מהפועל באר שבע. היה משחק עם שינויי מומנטום לפה ולפה. אחרי תיקו כזה צריך לחייך ולהרים את השחקנים. הגבנו טוב אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו והשבוע המאכזב. פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה (יובל שפונגין, 90'), קרלוס גארסיה, איתן טיבי, אבי ריקן, גל אלברמן, דור פרץ, ניקולה מיטרוביץ' (עדן בן בסט, 80'), גילי ורמוט, טל בן חיים (ברק יצחקי, 70') וערן זהבי. ברק בכר הוא זה מקום מיוחד עבורי: ברק בכר הוכיח שהוא זקוק לדבר אחד כדי להצליח. ביום ראשון יש לנו משחק שאנחנו צריכים לנצח בו ולהיות אלופים, היינו חותמים על זה בתחילת השנה.

היכנסו לאתר מכבידנט והזמינו תור ללא סיסמה ברק בכר. הגבנו טוב אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו והשבוע המאכזב.

Posting Komentar

0 Komentar