Advertisement

כריסטיאנו רונאלדו / מסע הכיבושים של כריסטיאנו רונאלדו / בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי.

כריסטיאנו רונאלדו / מסע הכיבושים של כריסטיאנו רונאלדו / בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי.. תוכנית מרתקת הבוחנת בתנאי מעבדה את מגוון יכולותיו: אווו… שאני אגש אליו בעמדת הראיונות ככה שכולם יראו כמה כריסטיאנו מלכותי. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: הכירו את הצמודה של כוכב הפועל חיפה. אם כריסטיאנו רונאלדו נראה כמו פסל שלו!

מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו? ליאו מסי שזכה בעבר ארבע פעמים בפרס והפעם הגיע למקום השני, קיבל 15 אחוזים מהקולות אחרי שכבש בעונה החולפת. מי שהשיג את אחד הכרטיסים האחרונים לשם, הוא כריסטיאנו רונאלדו, האיש שאחרי עוד הופעה. אחרי ימים ארוכים של שמועות וספקות, המועדון מאשר את הידיעה ונפרד מאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים שרשם את סיפורו גם בספרי ההיסטוריה המפוארים של ריאל. זוהי הסיבה להירתמות של שחקן הכדורגל של קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, לקמפיין של חברת אבוט שיגביר את תשומת הלב הניתנת למטרה חשובה זו.

כריסטיאנו רונאלדו - עליתו לגדלה של מנצח - מייקְל פארט
כריסטיאנו רונאלדו - עליתו לגדלה של מנצח - מייקְל פארט from www.e-vrit.co.il
מי שהשיג את אחד הכרטיסים האחרונים לשם, הוא כריסטיאנו רונאלדו, האיש שאחרי עוד הופעה. כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. אם כריסטיאנו רונאלדו נראה כמו פסל שלו! For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. הכירו את הצמודה של כוכב הפועל חיפה. כריסטיאנו רונאלדו דוס סאנטוס אוויירו. רונאלדו זכה באותה שעה במילאנו בפרס שחקן השנה בליגה האיטלקית, בחירת מועד תמוהה למדי של הסרייה a. אחרי ימים ארוכים של שמועות וספקות, המועדון מאשר את הידיעה ונפרד מאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים שרשם את סיפורו גם בספרי ההיסטוריה המפוארים של ריאל.

כריסטיאנו רונאלדו נולד בפונשל, בירת איי מדירה השייכים לפורטוגל.

כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. El mejor jugador del mundo the best player in the world dünyanın ən yaxşı oyunçusu лучший игрок в мире ο καλύτερος παίκτης. זוהי הסיבה להירתמות של שחקן הכדורגל של קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, לקמפיין של חברת אבוט שיגביר את תשומת הלב הניתנת למטרה חשובה זו. כריסטיאנו רונאלדו מתוח במהלך הטקס(צילום: בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. ליאו מסי שזכה בעבר ארבע פעמים בפרס והפעם הגיע למקום השני, קיבל 15 אחוזים מהקולות אחרי שכבש בעונה החולפת. עזבתי את ריאל מדריד בגלל פלורנטינו פרס. מי שהשיג את אחד הכרטיסים האחרונים לשם, הוא כריסטיאנו רונאלדו, האיש שאחרי עוד הופעה. הכירו את הצמודה של כוכב הפועל חיפה. כריסטיאנו רונאלדו עוזב את ריאל מדריד. כדורגל כריסטיאנו רונאלדו אימון מנטאלי. איזה רעיון יאללה, לפעמים אני מפתיע את עצמי. כאן 11 | הצגה גדולה אמש של כריסטיאנו רונאלדו, עם שלושער מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות.

איזה רעיון יאללה, לפעמים אני מפתיע את עצמי. El mejor jugador del mundo the best player in the world dünyanın ən yaxşı oyunçusu лучший игрок в мире ο καλύτερος παίκτης. ספורטאי על, הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו; כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ הוא כדורגלן פורטוגזי המשחק בעמדות הקיצוני והחלוץ במועדון הכדורגל יובנטוס ובנבחרת פורטוגל, בה הוא משמש כקפטן. כאן 11 | הצגה גדולה אמש של כריסטיאנו רונאלדו, עם שלושער מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות.

כריסטיאנו רונאלדו, על השליטה של הפורטוגלי בליגת האלופות ...
כריסטיאנו רונאלדו, על השליטה של הפורטוגלי בליגת האלופות ... from sport1images.maariv.co.il
כריסטיאנו רונאלדו דוס סנטוס אביירו (אירופאי פורטוגזי: כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. כתורם דם קבוע, מאז גיל 24, רונאלדו מבין את חשיבותה של תרומת דם. הן הפיזיות והן המנטאליות ומה עושה אותו לכדורגלן השני הטוב בעולם ויש שיאמרו. אווו… שאני אגש אליו בעמדת הראיונות ככה שכולם יראו כמה כריסטיאנו מלכותי. עזבתי את ריאל מדריד בגלל פלורנטינו פרס. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. כוכב יובנטוס חושף בראיון שהחליט לעזוב את אלופת אירופה בגלל שהרגיש לא רצוי, מודה שפרשת האונס משבשת לו את החיים, ומצהיר.

אווו… שאני אגש אליו בעמדת הראיונות ככה שכולם יראו כמה כריסטיאנו מלכותי.

הכירו את הצמודה של כוכב הפועל חיפה. כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. כריסטיאנו רונאלדו דוס סנטוס אביירו (אירופאי פורטוגזי: כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: יליד 5 בפברואר 1985) הוא כדורגלן מקצועי פורטוגזית שמשחק בתור חלוץ עבור מועדון ספרדי, ריאל מדריד ובנבחרת פורטוגל. רונאלדו זכה באותה שעה במילאנו בפרס שחקן השנה בליגה האיטלקית, בחירת מועד תמוהה למדי של הסרייה a. כריסטיאנו רונאלדו שוב נבחר לכדורגלן השנה בעולם. עזבתי את ריאל מדריד בגלל פלורנטינו פרס. כריסטיאנו רונאלדו נולד בפונשל, בירת איי מדירה השייכים לפורטוגל. אווו… שאני אגש אליו בעמדת הראיונות ככה שכולם יראו כמה כריסטיאנו מלכותי. לפתנאון.אם אהבתם את הסרטון תשתפו ותגיבו. הוא נקרא על שם רונלד רייגן, נשיא ארצות ‏הברית לשעבר, שאביו העריץ. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ הוא כדורגלן פורטוגזי המשחק בעמדות הקיצוני והחלוץ במועדון הכדורגל יובנטוס ובנבחרת פורטוגל, בה הוא משמש כקפטן.

כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: כתורם דם קבוע, מאז גיל 24, רונאלדו מבין את חשיבותה של תרומת דם. אחרי ימים ארוכים של שמועות וספקות, המועדון מאשר את הידיעה ונפרד מאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים שרשם את סיפורו גם בספרי ההיסטוריה המפוארים של ריאל. אווו… שאני אגש אליו בעמדת הראיונות ככה שכולם יראו כמה כריסטיאנו מלכותי. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה:

כריסטיאנו רונאלדו יוצא לשתות קפה - YouTube
כריסטיאנו רונאלדו יוצא לשתות קפה - YouTube from i.ytimg.com
For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. ליאו מסי שזכה בעבר ארבע פעמים בפרס והפעם הגיע למקום השני, קיבל 15 אחוזים מהקולות אחרי שכבש בעונה החולפת. כריסטיאנו רונאלדו דוס סנטוס אביירו (אירופאי פורטוגזי: עזבתי את ריאל מדריד בגלל פלורנטינו פרס. רונאלדו זכה באותה שעה במילאנו בפרס שחקן השנה בליגה האיטלקית, בחירת מועד תמוהה למדי של הסרייה a. כריסטיאנו רונאלדו קרוב מאוד להשיג את כדור הזהב הרביעי שלו אחרי שזכה בכל התארים החשובים של העונה העונה האחרונה של כריסטיאנו רונאלדו הייתה פשוט מושלמת, גם בריאל מדריד וגם בנבחרת הוא השיג יותר ממה. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. El mejor jugador del mundo the best player in the world dünyanın ən yaxşı oyunçusu лучший игрок в мире ο καλύτερος παίκτης.

לפתנאון.אם אהבתם את הסרטון תשתפו ותגיבו.

כריסטיאנו רונאלדו קרוב מאוד להשיג את כדור הזהב הרביעי שלו אחרי שזכה בכל התארים החשובים של העונה העונה האחרונה של כריסטיאנו רונאלדו הייתה פשוט מושלמת, גם בריאל מדריד וגם בנבחרת הוא השיג יותר ממה. כתורם דם קבוע, מאז גיל 24, רונאלדו מבין את חשיבותה של תרומת דם. לפתנאון.אם אהבתם את הסרטון תשתפו ותגיבו. איזה רעיון יאללה, לפעמים אני מפתיע את עצמי. Cristiano ronaldo the rise of a winner. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. רוני חיימוב 21 באפריל 2018 הזווית לחיבורים. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: הכירו את הצמודה של כוכב הפועל חיפה. כריסטיאנו רונאלדו מתוח במהלך הטקס(צילום: תוכנית מרתקת הבוחנת בתנאי מעבדה את מגוון יכולותיו: ליאו מסי שזכה בעבר ארבע פעמים בפרס והפעם הגיע למקום השני, קיבל 15 אחוזים מהקולות אחרי שכבש בעונה החולפת.

Posting Komentar

0 Komentar